close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

האם כדאי להתקין דשא סינטטי על שטח קטן?

מערכת שורשכד סיוון, תשפב23/06/2022

כאשר הנכם מעוניינים לבצע התקנה של דשא סינטטי בשטח מסוים, חשוב מאוד לבצע זאת באמצעות חברה מקצועית ואמינה אשר תעניק לכם תוצאות חיוביות ומספקות

תגיות:
צילום: freepik
דשא סינטטי,
צילום: freepik
כיום יותר מתמיד, הינו נחשב ללהיט הכי חם בתוך תחום עיצוב הגננות בארץ ובעולם. מגוון סוגי הדשאים אשר הולכים וגדלים במהלך השנים האחרונות, יתרונותיו הרבים, החיסכון במים אשר הופך את דשא זה ללא ספק למוצר אקולוגי מובהק וכן המחירים הנוחים אשר הופכים את השימוש בדשא זה לפופולרי ומבוקש יותר מאי פעם. במאמר שלפניכם נציג מספר פרמטרים אשר מציינים גדלים מומלצים עבור התקנת דשא סינטטי.

מהם הגדלים המומלצים לדשא סינטטי?
כאשר מעוניינים עבור דשא סינטטי, הגדלים הינם עולים באופן חוזר כשאלה שללא ספק חשוב לענות עליה. מומלץ לדעת כי גובהם של הסיבים בדשא הסינטטי וכן מידת הצפיפות שלהם משפיעים באופן עיקרי על איכותו ונראותו. ההמלצה הינה לבצע תמיד עבודות של דשא סינטטי עבור בית פרטי וכן עבור כל מקום אחר בעל גובה אשר נע בין 44 - 38 מ"מ. חשוב מאוד לזכור כי דשא סינטטי בעל סיבים קצרים מדי אינו מעניק נראות יוקרתית ושופעת. ניתן להשיג מגוון סוגי דשא סינטטי של הולי

דשא סינטטי עבור מגרשי כדורגל עבור כל עונות השנה
ניתן לומר כי הילדים ללא ספק אוהבים מאוד לשחק כדורגל, לעומת זאת אם יש משהו שאינם אוהבים במיוחד הינו המגע בדשא רטוב עקב גשמים או ממטרות. יחד עם זאת, קיימים לא מעט ילדים אשר הינם אלרגים לדשא ובעקבות זאת אין להם ברירה ולמעשה לוותר על אהבתם לספורט זה, עבור טובת שמירה על בריאותם. לעומת זאת, הנכם יכולים להקצות מגרש באופן ייחודי אשר בו תבצעו התקנה של דשא סינטטי. בדומה שמתקינים דשא סינטטי עבור גינה פרטית, גם כאן אפשר להשתמש בו בתוך אולמות ספורט שונים. למעשה, בעת התקנת דשא סינטטי באולמות ספורט ובבתי הספר השונים, ללא ספק הילדים יקבלו תחושה של מגרש ריאלי ואמיתי.

בחירה של חברה מקצועית
אם הנכם תמיד חלמתם לקום ולשתות את כוס הקפה שלכם מול חצר קורנת וירוקה, ללא ספק עם דשא סינטטי איכותי הנכם יכולים לבצע זאת. על מנת לאפשר פעולה זה, מומלץ לפנות לחברה מקצועית אשר מנוסה בהתקנת דשא סינטטי וכן תבצע עבודה מקצועית עבורכם. ניתן לפנות לגופים מקצועיים דרך אתרי אינטרנט שונים אשר מציעים לכם שירות מקצועי ואמין. ישנה אפשרות נוספת והיא פנייה לאנשים שהנכם מכירים באופן אישי, אשר יכולים להמליץ לכם מספר גופים מקצועיים.

שורה תחתונה, כאשר הנכם מעוניינים לבצע התקנה של דשא סינטטי בשטח מסוים, חשוב מאוד לבצע זאת באמצעות חברה מקצועית ואמינה אשר תעניק לכם תוצאות חיוביות ומספקות. ניתן להתקין דשא סינטטי בגדלים שונים אך חשוב למדוד בדיוק את הגודל של השטח וכמובן את סוג הדשא, שהינו אכן איכותי ובגובה הנכון.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה